Pages

Calzedonia a deschis primul sau magazin in Bucuresti


Brandul CALZEDONIA si-a facut intrarea in Romania, ieri 11 mai, o data cu deschiderea primului sau magazin in Capitala. Locatia prestigioasa, de 100 mp (+100 mp depozit), este situata in plin centru, Blv. Magheru, nr.32/34. La evenimentul de inaugurare a fost prezent Matteo Muraro, Responsabil Comercial Calzedonia Spa,
iar printre oaspeti s-au numarat si reprezentantii principalelor institutii italiene prezente in Romania: Presedintele Confindustria Romania - Luca Serena, Directorul General al Institului Italian de Comert Exterior - Mario Iaccarino, Presedintele Camerei de Comert Italiene pentru Romania – Guglielmo Frinzi, dar si reprezentanti ai institutiilor romane: Director MAE (Ministerul Afacerilor Externe) – Doris Mircea.


Calzedonia DONNA
Brandul Calzedonia este renumit pentru manechinele superbe ce reprezinta colectiile. Si pentru 2011, colectia de costume de baie de dama este reprezentata de 6 superbe manechine. Cameron, Barbara, Sabrina, Michea, Nina si Clara, sunt protagonistele colectiei beachwear Calzedonia 2011. Tinere, cosmopolite si globetrotter, o noua imagine pentru Calzedonia. Fete superbe cu o personalitate unica si un stil ce nu trece neobservat. Fiecare look are muza sa: flori si imprimeuri vichy, accesorii nude look, culori saturate si straluciri metalice pentru swimsuit, kaftan si pareo usoare. 
Colectia Calzedonia Mare poate reprezenta complicea perfecta pentru a scoate evidenta personalitatea oricarei femei: de la femeia romantica la cea seducatoare. O colectie unica si in tendinte, multumita atentiei acordata detaliilor, piese de rezistenta ale creativitatii italiene. Protagonista campaniei Mare 2011, fotografiata de celebrul Russell James este superbul model american Cameron Russell. Cameron a interpretat diferite look-uri din colectia Calzedonia Mare in peisajul deosebit din Harbour Island. Exotism si farmec pentru un brand suta la suta italian, dar tot mai apropiat de panorama internationala.


Calzedonia UOMO

Noah Mills este unul dintre cele mai solicitate manechine masculine ale momentului. A debutat in lumea filmului anul trecut in “Sex&The City 2”, unde interpreta rolul noului iubit – copil al devoratoarei de barbati Samantha. A realizat cea de-a doua campanie publicitara pentru linia Coast to Coast a Calzedonia Uomo. Fizic sculptat, un chip si o privire greu de uitat, Noah Mills, este unul dintre manechinele masculine cele mai solicitate de nume mari din fashion, acum si in rolul de actor promitator.Noah a acceptat cu entuziasm sa se intoarca in fata obiectului unui renumit fotograf, devenind pentru a doua oara, imaginea colectiei de costume de baie masculine Calzedonia. Noah a realizat un videoclip “emotional”, realizat intr-o barca cu panze, la Miami. Autorul campaniei este Dean Isidro, fotograf american de faima internationala.


ISTORIA CALZEDONIA
Calzedonia a luat nastere in 1987 in apropierea orasului Verona, intr-o localitate numita Vallese di Oppeano, cu intentia de crea un business din vanzarea de ciorapi si costume de baie de dama, barbati si copii, prin intermediul unor magazine in franciza. Acum, la peste 20 de ani de la primul magazin, reteaua Calzedonia numara peste 1.300 magazine in intreaga lume: Italia, Austria, Cipru, Croatia, Cehia, Rusia, Grecia, Mexic, Polonia, Portugalia, Serbia, Slovenia, Slovacia, Turcia, Ungaria, Franta, Macedonia, Muntenegru, Anglia, si incepand de astazi si in Romania.
Publicatia Mediobanca afirma in articolul dedicat principalelor societati italiene ca brandul Calzedonia este unul dintre cele sapte grupuri italiene care au atins si au depasit pragul de un miliard ca cifra de afaceri in 2009. In 2010 si-a imbunatatit cifra de afaceri cu 3% fata de anul precedent. Futura Lenjerie este societatea care a deschis primul magazin CALZEDONIA din Romania si care se va ocupa de dezvoltarea intregii retele de franciza, Administratorul Delegat fiind desemnat Benito Lapolla. Succesul Calzedonia se datoreaza mai multor factori: produsele oferite care se disting printr-un sortiment foarte variat al gamei, atentia deosebita acordata modei, raportul calitate-pret. Acestea sunt caracteristicele care au garantat brandului capacitatea de a-i satisface chiar si pe cei mai exigenti clienti.






0 Responses So Far:

PUBLICITATE